Welcome to our Mexican Blog

We will share experiences through the learning of English language. And sometimes some projects in Spanish just for fun.
Aquí verán imágenes y videos también en español para compartir los trabajos del año escolar y... otros para entretenernos
.
Facebook:Ricardo Tonatiuh Messenger: teacher7rich@live.com.mx

Monday, August 1, 2011

Happy Birthday!

Hi! 
Today is Monday, August 1st, it is a special day for me.
Let me explain why...
Today I say thanks and I'm going to hug my mom because...

It's my Birthday!

I'm an elementary English Teacher and I'm happy to be alive so I can share all the good things I know, I feel thankful with the life I have, my family and my friends as well as all my students.

Thank you because you are the people who share with me what I enjoy to do, teaching.
Thank you all!

It's time to celebrate my birthday and I'll do it with a video I like

Blur - "Coffee & TV"



¡Hola! 
Hoy es lunes 1ro. de Agosto, hoy es un día especial para mí.
Permítanme explicarles por qué.
Hoy le daré las gracias a mi mamá, abrazarla y decirle felicidades porque...


¡ES MI CUMPLEAÑOS!


Soy un maestro de inglés en primaria y estoy feliz de estar con vida porque así puedo compartir todas las cosas buenas que sé. Me siento agradecido con la vida que tengo, mi familia, mis amigos al igual que todos mis alumnos.


Gracias a ustedes porque son los que comparten conmigo lo que disfruto: la enseñanza.


¡Gracias a todos ustedes!


Es hora de celebrar y lo haré con un video que me gusta, está divertido.

No comments:

Banner

Mother's Day Festival 2011

CES News Banner

¿Quieres que esta página continue activa?